KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI

  • TÜM ÇALIŞANLARIMIZIN KATILIMINI SAĞLAYARAK TÜM İŞLERİ İLK SEFERİNDE VE HER SEFERİNDE TAM ZAMANINDA GERÇEKLEŞTİRMEK.

  • RİSK TABANLI ÇALIŞMALARIMIZ İLE 7-24 ÜRETİM VE SÜREKLİ KULLANICI MEMNUNİYETİ SAĞLAMAK.

  • ULAŞTIĞIMIZ TÜM MÜŞTERİLERİMİZİN İHTİYAÇLARINI KARŞILAYARAK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN SÜREKLİLİĞİNİ GARANTİ ETMEK VE MEMNUNİYET ORANINI ARTTIRMAK.

  • MÜŞTERİYE ZAMANINDA KALİTELİ VE UYGUN FİYAT ANLAYIŞIYLA ÜRÜN SUNARAK YURTİÇİ VE YURTDIŞI PAZAR PAYINI ARTIRMAK.

  • İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ TOPLUMA VE ÇEVREYE SAYGILI ÖRNEK BİR KURULUŞ OLMAYI SAĞLAMAK.

  • ÜRETİM VE ÜRÜN ÇEŞİTLİLİĞİ KAPASİTEMİZİ ARTTIRMAK. SÜREKLİ GELİŞİM SAĞLAMAK.

  • DİNAMİK VE TARAFSIZ YAPIMIZI KORUMAK VE KALİTE YÖNETİM SİSTEMİMİZİ RİSK TABANLI OLARAK VE SÜREKLİ İYİLEŞTİRMEK TEMEL POLİTİKAMIZDIR.

BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI

Netiket Bilgi Teknolojileri olarak TS ISO/IEC 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, TS ISO/IEC 27701 Kişisel Veri Yönetim Sistemi ve TS ISO/IEC 20000-1 Bilgi Teknolojisi Hizmet Yönetim Sistemi standartlarını uygulayarak, güvenli, etkili ve sürdürülebilir hizmetler sunmak için standart ve standartların ek maddelerine uygun tüm önlemleri almaktayız.

 

Yönetim sistemleri doğrultusunda;

  1. Yönetim sistemlerini risk temelli bir bakış açısıyla yönetilmesini, tabi olunan yasal ve düzenleyici gerekliliklerin yerine getirilmesini,
  2. Bilgilerin gizlilik, bütünlük ve kullanılabilirliğini korumayı, 
  3. Kişisel verilerin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gerekliliklerinde işlenmesi ve saklanmasını,
  4. Netiket Bilgi Teknolojileri kapsamında yer alan tüm verilerin ve bilgilerin yalnızca yetkilendirilmiş kişiler tarafından erişilebilir olmasını sağlamayı ve erişimlerin güvenliğinin temin edilmesini,
  5. Bilgi güvenliği ve kişisel veri ihlallerinin en aza indirilmesi için proaktif önlemler alınmasını ve olası ihlallerde bilgi varlıkları ile kişisel verilerin uğrayacağı etkiyi en az düzeyde tutacak aksiyonların uygulanmasını, 
  6. Hizmetlerin tasarımı, sunumu ve desteği süreçlerinde müşterilerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini göz önünde bulundurmayı, hizmet süreçlerini sürekli izleyerek hizmet sürekliliğini ve verimliliğini sağlamayı,
  7. Çalışanların düzenli olarak yönetim sistemleri kapsamında eğitimler almasını sağlayarak bilgi güvenliği, veri güvenliği ve hizmet yönetimi konularında farkındalık sağlamayı,
  8. Yönetim sistemlerinin etkinliğini sağlamak amacı ile gerekli kaynakları tahsis etmeyi,
  9. TS ISO/IEC 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, TS ISO/IEC 27701 Kişisel Veri Yönetim Sistemi ve TS ISO/IEC 20000-1 Bilgi Teknolojisi Hizmet Yönetim Sistemi’ne uyum ve sürekli iyileştirmeyi gözetmek için iyileştirme çalışmalarını gerçekleştirmeyi

Taahhüt ederiz.

Genel Müdür

Image Description