KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI
- TÜM ÇALIŞANLARIMIZIN KATILIMINI SAĞLAYARAK TÜM İŞLERİ İLK SEFERİNDE VE HER SEFERİNDE TAM ZAMANINDA GERÇEKLEŞTİRMEK.
- RİSK TABANLI ÇALIŞMALARIMIZ İLE 7-24 ÜRETİM VE SÜREKLİ KULLANICI MEMNUNİYETİ SAĞLAMAK.
- ULAŞTIĞIMIZ TÜM MÜŞTERİLERİMİZİN İHTİYAÇLARINI KARŞILAYARAK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN SÜREKLİLİĞİNİ GARANTİ ETMEK VE MEMNUNİYET ORANINI ARTTIRMAK.
- MÜŞTERİYE ZAMANINDA KALİTELİ VE UYGUN FİYAT ANLAYIŞIYLA ÜRÜN SUNARAK YURTİÇİ VE YURTDIŞI PAZAR PAYINI ARTIRMAK.
- İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ TOPLUMA VE ÇEVREYE SAYGILI ÖRNEK BİR KURULUŞ OLMAYI SAĞLAMAK.
- ÜRETİM VE ÜRÜN ÇEŞİTLİLİĞİ KAPASİTEMİZİ ARTTIRMAK. SÜREKLİ GELİŞİM SAĞLAMAK.
- DİNAMİK VE TARAFSIZ YAPIMIZI KORUMAK VE KALİTE YÖNETİM SİSTEMİMİZİ RİSK TABANLI OLARAK VE SÜREKLİ İYİLEŞTİRMEK TEMEL POLİTİKAMIZDIR.
BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI
Netiket Bilgi Teknolojileri olarak TS ISO/IEC 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, TS ISO/IEC 27701 Kişisel Veri Yönetim Sistemi ve TS ISO/IEC 20000-1 Bilgi Teknolojisi Hizmet Yönetim Sistemi standartlarını uygulayarak, güvenli, etkili ve sürdürülebilir hizmetler sunmak için standart ve standartların ek maddelerine uygun tüm önlemleri almaktayız.
Yönetim sistemleri doğrultusunda;
- Yönetim sistemlerini risk temelli bir bakış açısıyla yönetilmesini, tabi olunan yasal ve düzenleyici gerekliliklerin yerine getirilmesini,
- Bilgilerin gizlilik, bütünlük ve kullanılabilirliğini korumayı,
- Kişisel verilerin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gerekliliklerinde işlenmesi ve saklanmasını,
- Netiket Bilgi Teknolojileri kapsamında yer alan tüm verilerin ve bilgilerin yalnızca yetkilendirilmiş kişiler tarafından erişilebilir olmasını sağlamayı ve erişimlerin güvenliğinin temin edilmesini,
- Bilgi güvenliği ve kişisel veri ihlallerinin en aza indirilmesi için proaktif önlemler alınmasını ve olası ihlallerde bilgi varlıkları ile kişisel verilerin uğrayacağı etkiyi en az düzeyde tutacak aksiyonların uygulanmasını,
- Hizmetlerin tasarımı, sunumu ve desteği süreçlerinde müşterilerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini göz önünde bulundurmayı, hizmet süreçlerini sürekli izleyerek hizmet sürekliliğini ve verimliliğini sağlamayı,
- Çalışanların düzenli olarak yönetim sistemleri kapsamında eğitimler almasını sağlayarak bilgi güvenliği, veri güvenliği ve hizmet yönetimi konularında farkındalık sağlamayı,
- Yönetim sistemlerinin etkinliğini sağlamak amacı ile gerekli kaynakları tahsis etmeyi,
- TS ISO/IEC 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, TS ISO/IEC 27701 Kişisel Veri Yönetim Sistemi ve TS ISO/IEC 20000-1 Bilgi Teknolojisi Hizmet Yönetim Sistemi’ne uyum ve sürekli iyileştirmeyi gözetmek için iyileştirme çalışmalarını gerçekleştirmeyi
Taahhüt ederiz.
Genel Müdür